This is the day!! - Reisverslag uit Zevenaar, Nederland van Marije Richards - WaarBenJij.nu This is the day!! - Reisverslag uit Zevenaar, Nederland van Marije Richards - WaarBenJij.nu

This is the day!!

Blijf op de hoogte en volg Marije

13 Januari 2014 | Nederland, Zevenaar

De dag is aangebroken dat ik dan eindelijk deze grote reis ga maken in m'n eentje! 4 maanden trekken door Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam.

Ik maak er geen lang verhaal van, want ik zit behoorlijk in de stress :D Moet nog heel veel doen (heb mien een beetje verkeken op de tijd en hoeveelheid dingen die ik moet regelen).

Half vijf vertrekken we gezamenlijk richting Schiphol. Ik laat mij uitzwaaien door mijn ouders, Marjolein, Tim, Stephanie en Soraya. Op schiphol ontmoet ik twee andere meisjes die ik heb leren kennen via aroundtheglobe. Hier had ik een advertentie op geplaatst om evt mensen te vinden die in dezelfde tijd naar ZuidoostAzie gaan. Ik heb Lotte en Francis twee keer ontmoet in Amsterdam en toen hebben we besloten om iedergeval met z'n 3en te gaan vliegen.. en daarna.. zien we wel verder ;) Ik denk dat mijn komende 4 maanden er zo uit zien: niet plannen, we zien wel ;) En dat vind ik helemaal prima!

Ik wil jullie regelmatig op de hoogte houden dmv deze blog. Nu moet ik weer stoppen, want ik moet nog veeeeeeeeeeeeeeel te veel doen.

Oja, nog 1 ding: Ik wil iedereen nogmaals bedanken voor de aanwezigheid op mijn surpriseparty van afgelopen vrijdag. Ik was enorm verrast en het heeft mij echt goed gedaan!!! Ik ga er nu met volle moed tegenaan en besef nu nog meer wat voor geweldige vrienden ik heb!! Ik ga iedereen stuk voor stuk ontzettend missen. Ook de vrienden die niet aanwezig konden zijn op mijn surpriseparty. You're all amazing!!

Daarnaast wil ik Soraya en Marjolein benoemen, aangezien zij dit allemaal voor mij hadden geregeld. De verassing is helemaal geslaagd en kan jullie niet vaak genoeg zeggen hoe erg ik dit waardeer en dat ik van jullie hou!

En ja.. TIM.. Die nooit haast heeft.. altijd relax.. rustig aan.. plan-plan... maar vrijdag mijn koffie niet eens liet opdrinken/ van het nagerecht liet genieten, omdat hij zo graag ' met mij een drankje wilde gaan drinken' in de stad! En ondanks ik het wel suspicious vond, was het echt een totale verassing voor mij!!! Dus Tim, well done.

Goed, nu ga ik dus echt m'n dingetjes regelen!

XXX <3

  • 13 Januari 2014 - 12:29

    Miezol!:

    Babe!! Geniet ervan! Ik ga elk verhaal met jaloezie lezen ;) Ik vind het knap en stoer van je dat je dit helemaal alleen gaat doen! Geniet ervan schatje!

    Dikke kus mies en Justin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zevenaar

Marije

Actief sinds 11 Jan. 2014
Verslag gelezen: 551
Totaal aantal bezoekers 11180

Voorgaande reizen:

13 Januari 2014 - 15 Mei 2014

4 Maanden Zuidoost Azie ontdekken!

Landen bezocht: